S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KONTAKTY

ELEKTRO ŠTĚCH s.r.o.
Malé náměstí 78
391 81 Veselí nad Lužnicí
tel: 381 582 430, 608 908 463
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 5 924 Kč
Zboží skladem
naše cena 4 398 Kč
Zboží skladem
naše cena 7 493 Kč
Zboží skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 399 Kč
Zboží skladem
naše cena 16 999 Kč
Zboží skladem
naše cena 849 Kč
Zboží skladem

 

 


REKLAMACE

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

Veškeré námi prodávané zboží pochází od oficiálních distributorů pro Českou republiku a je na ně zajištěn řádný záruční i pozáruční servis v síti smluvních servisních středisek po celé ČR.

Jak Reklamovat ?

Výrobek můžete zanést nebo zaslat do jednoho z autorizovaných servisních středisek*, které jsou určeny k provádění záručních oprav. Pokud se jedná o větší spotřebiče (chladnička, pračka, apod.) spojte se s pracovníky servisu nejdříve telefonicky, nebo e-mailem – technika totiž vyšlou přímo k Vám, ten posoudí situaci a navrhne další postup. U oprávněných reklamací pak za tyto služby neplatíte žádné poplatky. Reklamaci můžete nahlásit také přímo v naší prodejně na adrese Malé náměstí 78, 391 81 Veselí nad Lužnicí. Ve všech případech, prosím, přiložte doklad o koupi, záruční list (pokud byl součástí) a průvodní dopis s popisem závady. Nezapomeňte na Vaše kontaktní údaje!

*Seznam autorizovaných servisních středisek máte uveden na záručním listě nebo byl přiložen přímo ke zboží. Vyhledat nejbližší středisko můžete také na webových stránkách konkrétního výrobce.

 

Průběh reklamace:

Ve chvíli, kdy s námi budete chtít řešit reklamaci, společně sepíšeme protokol, do kterého zaznamenáme aktuální datum, přesné označení zboží, které je předmětem reklamace a také způsob vyřízení, jaký požadujete. 

Až bude reklamovaný předmět opraven, vrátíme Vám ho i s potvrzením, jakým způsobem byla reklamace vyřešena, včetně data vypořádání a popisu provedené opravy. A písemné potvrzení od nás dostanete i v případě, že bude Vaše reklamace považována za neoprávněnou (s popisem důvodu zamítnutí).

Co s předměty s neodstranitelnou vadou?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

Nemůžeme ručit za za vady v těchto případech:

  • je-li vada je na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
  • jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
  • vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
  • je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením,
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.



ODVkN